środa, 26 lutego 2014

Stos nr 1 (2014)


Przyznam szczerze, że nie miałem w planach na najbliższy okres jakichś pokaźnych zakupów książkowych, a tu proszę. Obok takiej okazji nie mogłem przejść obojętnie. Jako wielki fan twórczości Koontz'a nie potrafiłem oprzeć się zestawowi 25 książek ww. autora, sprzedawanych w antykwariacie w całym pakiecie. W ogólnym rozrachunku wyszło sześć zeta z groszami za sztukę. W dodatku są to wydania, których najbardziej pragnąłem - pierwsze i drugie z serii wydanej przez Amber w twardej oprawie z obwolutą. W dodatku stan książek jest tak świetny, że biorąc pod uwagę fakt, iż większość sprzedawców proponuje te książki w gorszym stanie za dużo więcej, to ten zakup złoty interes :) Aczkolwiek mój portfel wcale nie jest zadowolony :v

8 komentarzy:

  1. Tyle wygrać! Wow, świetny stos :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super - też taki chcę:)

    zielonooka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacny stos!
    Ostatnio ktoś z czytelników mi polecał tego autora, żebym koniecznie się z nim zapoznała bo ponoć świetny ;)
    A więc tym bardziej gratuluję!

    /i jeszcze takie małe pytanie, bardziej osobiste, pochodzisz z lubelszczyzny czy podkarpacia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jeszcze nie miałaś styczności z Koontz'em to polecam :) Wiadomo, nie każda jego książka jest świetna, ale znakomita większość to naprawdę porządne czytadła :)

      A pochodzę z Podkarpacia :)

      Usuń
  4. Portfel niech siedzi cicho i nie marudzi :) Co prawda Koontz to chyba nie moja bajka, ale wykorzystywanie takich okazji popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, masz parę takich, co ja nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...