środa, 26 marca 2014

Konkurs nr 2!


Witam wszystkich. 

Postanowiłem zorganizować kolejny konkurs.
Tym razem do wygrania są:

"Ulice Bablionu: londyńska zagadka" Cariny Burman
"Złap mnie, nim upadnę" Nicci French

Wszystkie informacje dotyczące warunków i regulaminu znajdziecie tutaj

Powodzenia :)



EDIT: WYNIKI KONKURSU

W pierwszej kolejności chciałbym podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w moim konkursie. Wszystkie Wasze odpowiedzi bardzo mi się podobały, ale niestety musiałem wybrać te najlepsze.

ALE!
Ponieważ trzy odpowiedzi wzbudziły moje zainteresowanie, a nagrody były dwie, postanowiłem uhonorować również trzecie miejsce książką-niespodzianką

Przechodząc do konkretów ogłaszam wszem i wobec, iż zwycięzcami konkursu zostają:

1. Sylwek Wawruszczak - za opinię na temat "Draculi"
2. Autorka bloga Żyć nadal z pasją - za opinię na temat "Opiekunków"
3. miejsce i nagrodę niespodziankę zdobyła Pani Daria Kinga Żmuda (również za opinię na temat "Draculi")

Do Pana Sylwestra powędrują "Ulice Babilonu", autorka bloga Żyć nadal z pasją dostanie "Złap mnie nim upadnę", a Pani Daria Kinga Żmuda otrzyma "W sieci Strachu", również autorstwa Nicci French

Gratuluję :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...