poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Drobne, blogowe zmiany!

Witajcie!

Po wielu dniach namysłu zdobyłem się na wcielenie w życie pomysłu, który nurtował mnie od dłuższego czasu. Oficjalnie ogłaszam zatem, iż z dniem 21.04.2014 blog Śniący za dnia staje się blogiem wielotematycznym!

Spokojnie, spokojnie! Nie martwcie się! Książki pozostaną głównym i najważniejszym celem jego istnienia. Nie wyobrażam sobie tego inaczej. Tak zwane "kąciki" muzyczny oraz filmowy, będą stanowiły urozmaicenie pomiędzy kolejnymi recenzjami książek.
Sam pomysł przyszedł mi do głowy z racji tego, iż po ponad dwóch latach prowadzenia bloga muzycznego, nie mogę poświecić mu tyle czasu ile bym chciał. Prowadzenie dwóch oddzielnych blogów spowodowałoby to, iż jeden z nich w końcu by podupadł. Tak właśnie stało się z moim  dawnym blogiem muzycznym, który od listopada zeszłego roku, praktycznie rzecz biorąc, znajduje się w stanie wegetatywnym. W konsekwencji postanowiłem, że jego zawartość zostanie przerzucona oraz kontynuowana tutaj. Do tego wszystkiego doszedł pomysł z filmami - zamierzam umieszczać tutaj głównie recenzje/opinie na temat adaptacji filmowych różnorakich powieści (aczkolwiek przyznaję - nie tylko).

W każdym bądź razie proszę moich znajomych/obserwatorów/stałych komentatorów o zrozumienie. Jednocześnie podkreślę to jeszcze raz - książki pozostają najważniejszym punktem mojej strony!!!

Jak zwykle liczę na wszelkie Wasze uwagi oraz komentarze. 

P.S. Jednocześnie, mając okazję, pochwalę się swym zwycięstwem w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Albatros na zaproszenie dla Harlana Cobena. Mój wiersz został przez nich dostrzeżony i nagrodzony. Tych, którzy jeszcze raz chcieliby przeczytać zwycięskie strofy odsyłam tutaj.

12 komentarzy:

  1. Zmiany są dobre, lubię zmiany :) Lepiej prowadzić jednego bloga, któremu poświęcisz całą uwagę niż dwa po macoszemu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Cieszę się, że pomysł ze zmianami Ci się spodobał. Zawsze to jakieś urozmaicenie ;)

      Usuń
  2. O nie! Kocham twoje recenzje i chyba ta zmiana nie wpłynie na mnie pozytywnie.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy - zobaczymy ;) A nóż się coś spodoba :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten pomysł! Lubię, kiedy jakaś strona porusza kilka tematów - chętnie poczytam coś o filmach i muzyce, więc trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie :) Zresztą, Ty wiesz najlepiej, że takie połączenia są korzystne ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!:) A co do bloga, to... bardzo się cieszę, pojawią się tutaj muzyczne recenzje:) Szczególnie, że wiem, że będzie to taka muzyka, którą lubię :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa zrozumienia i wsparcia :) Mam nadzieję, że muzyczne recenzje się spodobają ;)

      Usuń
  5. Mogę być nieco stronniczy, ale wielotematyczność zdecydowanie na plus. I gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo zacny, bo czytasz to, co ja lubię, słuchasz, jak widzę też, więc i pewnie oglądasz fajne rzeczy, a ja mało oglądam, to przydadzą mi się dobre recenzje :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...