sobota, 12 kwietnia 2014

Odmóżdżanie vol I, czyli najgłupsze, najgorsze, najbardziej poryte książki w historii

Witajcie!
Jako, że na facebookowym profilu Śniącego za dnia dość dużą popularnością cieszyły się wstawki z okładkami dziwnych książek (tam podpisane jako "Książki WTF"), postanowiłem zrobić jeden duży materiał zbiorczy i w formie ciekawostki umieścić na blogu. Tak więc przed Wami cała masa okładek najgorszych książek na jakie natrafiłem przeszukując bezmiary internetu (znajomość angielskiego wymagana).
Macie wśród nich jakiegoś faworyta? :)

 
 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

32 komentarze:

  1. Tak, zdecydowanie najlepszym komentarzem dla tych książek jest "Whagt the F*CK?!". Ja pamiętam, jak pracowałam swego czasu w antykwariacie i trafiłam na książkę "Jak rozkochać, uwieść, a następnie porzucić mężczyznę". Zapytałam wówczas szefa, czy jest sens to wystawiać na sprzedaż - że przecież szkoda zachodu i tak tego nikt nie kupi. Odpowiedział mi: "Uwierz, nie takie rzeczy już sprzedawałem". Następnego dnia książki już nie było. Jak się okazuje, każda (książkowa) potwora, znajdzie swojego (ludzkiego) amatora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) W dodatku widząc jedną z takich książek masz pewność, że ta którą czytasz w tej chwili na pewno nie jest aż taka zła ;P

      Usuń
  2. Świetny wpis, nie wpadłabym na to, by przeszukać internet pod tym kątem, a jak widać - warto xd.
    Powalił mnie "Little Bobby's drunk again" xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeżeli artykuł się spodoba zrobię kolejny :)

      Usuń
  3. Moim faworytem jest Missed Periods ;D ciekawe czy te okładki opracowali autorzy książek czy wydawnictwa :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pitole :D
    Wydawnictwa są chyba poryte xD
    Takie okładki projektować. Wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sam musisz przyznać - reklama jak się patrzy ;)

      Usuń
  5. "The best dad is a good lover" - aż ciarki przechodzą. o_o

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ta rozrywka niby odmóżdżająca, ale niejedno wyjaśnienie, nawet nie takie do końca wesołe, możnaby z nich odczytać. Wszystko jest zapisem rzeczywistości, czyż nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wręcz powiedzieć, że rzeczywistość jest śmieszna na swój "przerażający" niekiedy sposób ;)

      Usuń
  7. Widzę, że cierpisz na znaczący nadmiar wolnego czasu skoro wynajdujesz takie "cuda". Chętnie przeczytałabym wszystkie :) W Polsce też mamy ciekawe kwiatki, widziałeś okładkę: http://www.empik.com/kupa-faktow-mcneal-cary,p1093767294,ksiazka-p
    Witki mi opadły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, niezłe :) Polska też ma takie perełki :) Może kiedyś się zabiorę i wyszukam absurdy polskiej literatury :)

      Usuń
  8. Dodałabym jeszcze książkę "edukacyjną" dla dzieci o fantastycznym tytule: "O małym krecie, który chciał wiedzieć, kto mu narobił na głowę". I może jeszcze "Fryzury intymne: ilustrowany poradnik dla odważnych" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej pierwszej słyszałem. Tytuł iście pierwszorzędny :)

      Usuń
  9. ale nie można zaprzeczyć, że przyciągają uwagę ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Które z nich dostępn są w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tego co się orientuję to te pozycje wyszły jedynie po angielsku.

      Usuń
  11. "The case of the attic lesbian orgy"... serio? Naprawdę, naprawdę serio? xD Ktoś coś takiego napisał? :D Co gorsza... ktoś coś takiego wydał? :D
    Mój mózg właśnie eksplodował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co gorsza ktoś takie rzeczy czyta :D LOL

      Usuń
    2. Aż wstyd się przyznać, ale sama bym po to sięgnęła... Tak z czystej ciekawości :D

      Usuń
    3. Wstyd się przyznać - ja też! xd

      Usuń
  12. "Everything I Want To Do Is Illegal", hmmm me too! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O pijanych dzieciach, to mnie zdziwiło. i ta okładka... A i jeszcze wędkowanie z dziadziem...

    OdpowiedzUsuń
  14. "What's your poo telling you" musiało zainspirować Petra Šabacha, którego jeden z bohaterów zaczynał dzień od wróżenia sobie ze swojej kupy :) Albo jego wyczyny zainspirowały twórców tej jakże intrygującej pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest. Brzmi interesująco, jakkolwiek to brzmi ;P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...