sobota, 17 maja 2014

Liebster Blog Award #2


Kolejny Liebster na moim blogu. Tym razem mą skromną osobę nominował Kamil z blogu Kamil Czyta Książki :) Jestem mu za to bardzo wdzięczny, bo pytania są iście nietuzinkowe. 
Kamilu, mam nadzieję, że zaspokoiłem Twoją ciekawość :)
1. Jeśli chciałbyś zrobić na złość Wiedźminowi Geraltowi to w realia jakiej książki przeniósłbyś jego postać i dlaczego?

Hehe, z chęcią przeniósłbym go do realiów jakiegoś erotyka (takiego z marginesu) :D Nie dość, że wyeliminowałby tandetnych bohaterów, to jeszcze pokazałby kobietom jak "chędoży" prawdziwy facet ;) Co prawda pewno to nie jemu zrobiłbym na złość, no ale cóż ;D

2. Gdzie wolałbyś spędzić sobotni wieczór - spotkanie towarzyskie u Voldemorta czy ognista kolacja u Saurona?

Jak sobota to i ognisko :D Tak więc wybieram Saurona. Jestem ciekaw na jakim grillu smażylibyśmy kiełbasy i bekony. No i korci mnie żeby zapoznać się z alkoholami ze wszystkich zakątków Mordoru :)

3. Gdybyś mógł posiąść jedną kompletnie bezużyteczną supermoc to jaka by ona była?

Prawdziwie bezużyteczna supermoc w moim przypadku mogłaby być tylko jedna - obdarowywanie ludzi miłością do cyganów xD

4. "Korzeni nie widziało niczyje oko,
     a przecież to coś sięga bardzo wysoko,
     od drzew wybujało wspanialej,
     chociaż nie rośnie wcale."
     O czym mowa?

Kompletnie nie mam pojęcia - ja nie Sherlock Holmes ;P Ale stawiam na wieżowiec :) (zgadłem?)

5. Wymyśl najlepszy tekst na jaki mógłbyś poderwać Daenerys Matkę Smoków Zrodzoną z Burzy.

Sytuacja wyglądałaby tak:

-Daenerys podchodzi do mnie. Za jej plecami fruwają dumie jej smoki. Ona pręży z wyniosłością swe piękne piersi i wyzywającym spojrzeniem patrzy na mnie.
-Ja podchodzę bliżej i mówię:
 "Masz niezłe smoki. Ciekaw jestem czy potrafiłabyś też ujarzmić mojego"
 (ściągam spodnie....)

DA BUM TSSS.. xD


6. Trafiasz ciemną nocą w gęstą dżunglę. Nie wiesz gdzie jesteś, nie masz żadnych niezbędnych rzeczy by przetrwać  nie wiesz co czai się w mrocznej głuszy. Możesz natomiast przywołać jednego z literackich bohaterów, który Ci będzie towarzyszył. Kogo wybierzesz?

Wybieram nikogo innego jak Odda Thomasa z cyklu książek stworzonych przez Deana Koontz'a. Nikt się tak bardzo nie przyda w ciemnym lesie, jak ktoś, kto ma szósty zmysł do spraw paranormalnych ;)

7. W jakich zajęciach Hogwartu chciałbyś uczestniczyć i dlaczego?

Tym razem to nie moja bajka. Nie czytałem Harrego ;P Ale jeżeli są takie to w lekcjach znikania/stawania się niewidzialnym :)

8. Pojedynek detektywów: Hercules Poirot czy Sherlock Holmes?

Nie da się tego rozstrzygnąć ;) Ja dodam do tej dwójki jeszcze Auguste Dupin'a i mamy komplet - wielką trójcę detektywów wszech czasów :)

9. Książka, która wywołała na Tobie największe wrażenie i na zawsze zostanie w Twojej pamięci to...?

Spośród tylu świetnych książek, które będę pamiętał do swego zgonu, wybieram The Fall od the House of Usher and Other Tales. To była moja pierwsza przygoda z Poe'em i to ta książka zmieniła moje postrzeganie literackiego horroru.

10. W jaki sposób wykorzystałbyś książki do obrony w trakcie apokalipsy zombie?

O matko! Twa Luba to ma wyobraźnię...Ale już wiem! Zrobiłbym dużą procę z amunicją w postaci płonących książek. Spokojnie! Bez obrazy! Za materiał posłużyłyby mi książki z mojej serii artykułów "odmóżdżacze" ;D

11.  Jak często czytasz na wc-cie?

Hehe, wcale :D Robię co muszę i uciekam ile sił w nogach ;)


Jeszcze raz dziękuję za nominację :)

19 komentarzy:

  1. Leżę i płaczę... ze śmiechu ;D
    Mój hit: pytanie 1 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałem, że akurat te zwrócą Twoją uwagę :D

      Usuń
  2. Spadłem z krzesła ;D
    Hahahaha, ale dowaliłeś z 1 i 5! Szacun! :D
    Dzięki za Twoje odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem nadzieję, że Ci się spodobają ;) Starałem się, bo pytania były naprawdę piękne :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piąteczka! :D Jeden z moich ulubionych bohaterów :)

      Usuń
  4. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! ;D Zgadzam się: 1 i 5 naj, naj, naj - haha ;D ;P
    Też będę za jakiś czas odpowiadać na pytania Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje odpowiedzi z niecierpliwością :)

      Usuń
  6. Hahahha, genialne odpowiedzi - 5 rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie 3 - rewelacja :)
    11 - jak najbardziej rozumiem, nie rozumiem jak można siedzieć na klopie i tam pozostawać przez jakiś czas bezużytecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam o 9, za którą to odpowiedź zacznę Cię kochać bezbrzeżnie XD

      Usuń
  8. Odpowiedzi nie gorsze niż pytania :P aż się Lionem udławiłam hehehhe :) Mam nadzieję, że Danny doceniłaby twój podryw :P
    Nominowałam Cię do zabawy heheh użyłam Twojej własnej broni "przewicko" Tobie :) http://greczynkaaczyta.blogspot.com/2014/05/witajcie-w-koncu-dzis-mam-wolny-wieczor.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...