sobota, 10 maja 2014

Stos nr 3 (2014)

Witajcie!
Końcówka kwietnia oraz początek maja były dla mnie niezwykle udane. Wiąże się to głównie z rozwojem działalności bloga, który zaczyna zdobywać coraz większe uznanie - dzięki Wam odwiedzającym rzecz jasna :) W ciągu ostatnich tygodni udało mi się nawiązać współpracę z trzema wydawnictwami, konkretniej rzecz biorąc z Wydawnictwem Arkady, Wydawnictwem SQN oraz Wydawnictwem Feeria. Dodatkowo, nawiązałem współpracę z siecią Księgarni Matras. To właśnie ich książki stanowiły największy wkład w mój kwietniowo-majowy stos. 
Ale po kolei. Cały stos prezentuje się tak:


W skład stosu wchodzą następujące pozycje:

- Stephen King. Sprzedawca strachu Roberta Ziębińskiego - moja pierwsza książka jaka została mi przekazana w ramach współpracy; recenzja tutaj

- The Walking Dead - Narodziny Gubernatora Kirkmana i Bonansinga, przekazana mi przez wydawnictwo SQN

- Noe. Za niegodziwośc ludzi - świetny komiks, który również został mi doręczony od wydawnictwa SQN; recenzja tutaj

- Zabójczy spokój Louise Penny - książka, którą dostałem dzięki współpracy z wydawnictwem Feeria (recenzja już jutro!)

Trzy kolejne pozycje dostałem w związku z współpracą z wydawnictwem Arkady. Jako, że jestem osobą, która poniekąd związana jest ze sztuką, wyżej wspomniane wydawnictwo przesłało mi następujące pozycje:

- Szkoła rysowania i malowania - potężne kompendium, którego recenzja ukaże się już wkrótce
- Podręcznik: Rysunek i malarstwo - najważniejsze techniki oraz
- Anatomia dla artystów fantasy - niesamowicie klimatyczna książka dla rysowników fantastyki

Szykujcie się więc, bo Dominik ma zamiar przetestować te trzy książki na sobie i ich recenzje opatrzyć swoimi bohomazami :) 

Na koniec zostawiłem książki, które stanowią nagrodę za różne przedsięwzięcia, czyli:

- Zostań przy mnie Harlana Cobena, audiobook podarowany mi przez wydawnictwo Albatros jako nagroda za zwycięstwo w konkursie na Zaproszenie dla Cobena

oraz

- Wykolejony Michaela Katza Krefelda - książka ta jest nagrodą za poprawną odpowiedź na zadanie podane przez Wydawnictwo Literackie. Jest to pozycja przedpremierowa! Jej recenzja powinna ukazać się już w poniedziałek, co sprawi, że będę jedną z pierwszych (jeżeli nie pierwszą) osobą w Polsce, która ją zrecenzuje!

Czekajcie więc cierpliwie, bo nadchodzące dni będą obfitować w recenzje świetnych książek :)


Za książki raz jeszcze dziękuję niżej wymienionym:

Wydawnictwo Arkady
Wydawnictwo Feeria




Matras
Wydawnictwo SQN

Wydawnictwo Albatros
Wydawnictwo Literackie


20 komentarzy:

  1. Dominiku, ale zazdroszczę Ci pozycji otrzymanych od Wydawnictwa Arkady! Robert Ziębiński to autor, którego jestem bardzo ciekawa, więc będę wyczekiwała jego książki w bibliotece. Rysunku i wielu technik uczymy się całe życie, więc życzę Ci dobrej nauki! ;) Pozdrawiam, Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Najprawdopodobniej w drugiej połowie tygodnia ukarze się pierwsza recenzja jednej z tych książek (szkołę rysowania już zacząłem, więc do recenzji dodać trochę własnych szkiców) :)

      Usuń
  2. No i o to właśnie chodzi! Żebyś się rozwijał i zostawał obdarzony zaufaniem przez wydawnictwa ;)
    Z twojego stosu czeka na mnie ,,Zabójczy spokój", za którego, mam nadzieję, wezmę się w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci udanej lektury tejże książki. A na moją recenzję zapraszam już jutro :)

      Usuń
  3. Czekam na Zabójczy spokój i Walking Dead ;D
    Gratuluję jeszcze raz! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Recenzje podanych przez Ciebie tytułów ukarzą się w nadchodzącym tygodniu ;)

      Usuń
  4. Najbardziej jestem ciekawa Twoich rysunków, ile jeszcze Twoich twarzy pozwolisz odkryć? Dominik - człowiek wielu talentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa ;) Co do rysunków to mam nadzieje, ze ewentualny brak talentu Cię nie zrazi :P

      Usuń
  5. Czekam na recenzje książek "Zabójczy spokój" , "Wykolejony" i "Zostań przy mnie" ( mam powieść w wersji papierowej, ale niestety jeszcze nie przeczytaną ); a najbardziej na Twoją twórczość artystyczną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Recenzje pojawią się juz wkrótce ;)

      Usuń
  6. Super, serdeczne gratulacje :) stosik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać stosiki ;) Szczególnie jestem ciekawa Twojej opinii nt."The Walking Dead". Czytaj szybciutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bądź wytrwała - recenzja będzie w najbliższym tygodniu :)

      Usuń
  8. Ciekawa kompilacja. Nowe współprace - coraz więcej radości ;) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tylu wspaniałych współprac. I życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i życzę owocnego czytania :)
    A ja grzecznie poczekam na recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...