czwartek, 12 czerwca 2014

Dawno, dawno temu...

Witajcie moi Drodzy :)
   Post, który w tej chwili czytacie jest jubileuszowym, setnym zamieszczonym na tym blogu :)
Przez ostatnie cztery miesiące zawzięcie pracowałem nad Śniącym, dzięki czemu okazja do świętowania pojawiła się tak szybko. Sto postów w ciągu nieco ponad 120 dni to sukces, którego nie byłoby bez Was - moich czytelników i stałych bywalców. Bez Waszego udziału u życiu bloga raczej nie starałbym się aż tak bardzo ;) Komentarze, które po sobie zostawiliście były dla mnie inspirujące - za każdym razem, gdy czytałem, że dany artykuł Wam się podobał, moja motywacja do pracy rosła :) Dziękuję Wam za to z całego serca.
   W związku z jubileuszowym postem moje plany były zgoła odmienne od tych, które podjąłem. Myślałem, ażeby uświęcić tę chwilę jakąś zacną recenzją bądź felietonem, ale zdecydowałem się na co innego.
Oto więc utworzyłem Kronikę bloga, gdzie systematycznie będę dodawał ważne wydarzenia z życia Śniącego. Tymczasem w wyżej wspomnianej Kronice znajdziecie kalendarium tego jak rozwijał się blog i jakie były jego najważniejsze momenty.

Mam nadzieję, że taki pomysł się Wam podoba :)

Jednocześnie dziękuję Wszystkim blogerom, którzy intensywnie komentują dodawane przeze mnie treści :)

Szczególne podziękowania kieruję do:
Lustereczka, Kamila, Ami., Zee L, Kwiatusi, Radka, Moniki Ink, Naii, Awioli, Agi Cm, Krystiana Ka, Margoo, Dwojry, Beti G., Marceliny  - jesteście wzorowymi wędrowcami ;)




28 komentarzy:

  1. ależ nie ma za coo, no weeź ;P
    Bardzo dobry pomysł, popieram obiema łapami! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak mi miło ;) ale pamiętaj, nie znikaj na długo bo jestem uzależniona od Twoich postów ;)
    Fajny pomysł z tą kroniką, chwalipięctwo w pełnej krasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, postaram się. Wiem, że Was nałogowców trochę tu jest :D

      Usuń
  3. Miło mi niezmiernie:) Ja również dziękuję - za to, że jesteś w naszym blogowym świecie:)

    Gratuluję setnego posta i życzę kolejnej setki (i dwusetki, i trzysetki i... jeszcze więcej) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wynik fantastyczny! 100 postów w 120 dni! Czapki z głów :) Ja ostatnio mam tyle na głowie, że nie mam czasu pisać postów. Mam nadzieję, że później nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, bo przynajmniej Twoje posty zawsze trzymają bardzo wysoki poziom ;)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! 120 dni i tyle współprac? Jestem pod wrażeniem.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/2014/06/zareczyny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z Kroniką jest genialny. Cieszę się twoim szczęściem i osiągnięciami! Oby do przodu :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zaszczyt ;)
    Życzę Ci teraz jeszcze większej ilości stałych bywalców i mase nowych książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mi miło... tak urosłam, że zaraz się w pokoju nie zmieszczę... ;) ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)
    gratuluję i życzę całego mnóstwa takich chwil w przyszłości! nieustającej pasji i natchnienia Dominik ;)
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci nie tylko za miłe słowa, ale również za stałe odwiedziny :)

      Usuń
  9. Ale ja? Niee, ja tylko odwiedzam Twojego bloga, bo warto! ;p Taki wynik, tyle postów, tyle współprac - zazdroszczę. Jej, jak mi miło, dziękuję za wyróżnienie, Dominiku. Ogromnie Ci gratuluję i życzę kolejnych osiągnięć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z tą kroniką:) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów nie tylko w prowadzeniu bloga. :) Wiesz, że nie mogę tu często zaglądać z pewnego powodu. Chciałabym częściej, ale to będzie możliwe dopiero za pewien czas. Lubię czytać Twoje wypowiedzi bo są logiczne, krótkie i zwięzłe, a przede wszystkim zachęcają do czytania ciekawych książek czy słuchania muzyki. :) Jeszcze raz gratulacje i pozdrawiam. :D Ps. Z koleżanką postaram się założyć swój blog. ;) ~Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałeś już 100 postów :) wow, gratki:* cieszę się bardzo, że dobrze Ci idzie:) blogujący Panowie to rzadkość, a równowaga w przyrodzie musi być:) ja w każdym razie podziwiam - tak więc oby tak dalej :)!
    Miło, że o mnie pamiętasz:):* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Wow, naprawdę piękna liczba postów :) Gratulacje! :) Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga. Moja lista poszukiwanych książek się dzięki Tobie powiększyła. :) Muszę je kiedyś koniecznie przeczytać :) Czekam na kolejne recenzje, a tym samym nowe książki do listy ;))! Dzięki wielkie, że o mnie wspomniałeś! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, jak mogłam się spóźnić na jubileusz :( Dziękuję za wyróżnienie, czytanie Twojego bloga to sama przyjemność i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...