poniedziałek, 23 czerwca 2014

Eric Trautmann/Wagner Reis - Vampirella 1

   Wznowienie kultowego komiksu, którego początki sięgają 1969 roku. Tytułowa bohaterka staje naprzeciw hordom wampirów dowodzonych przez samego Draculę. Ale to nie on będzie jej największym przeciwnikiem, albowiem na drodze Vampirelli staje ktoś o wiele potężniejszy i po stokroć bardziej złowrogi...

   Vampirella w wydaniu Dynamite to z pewnością pozycja ciekawa, która ma za zadanie ponownie odbudować wizerunek pięknej pogromczyni demonów. 
  Oczywiście nie tylko scenariusz został dostosowany do współczesnych czasów ale również i rysunki - jest zdecydowanie bardziej nowocześnie, a same kolory w dużej mierze stanowią ostre kontrasty.

  Ci, którzy nigdy dotąd nie mieli styczności z tą bohaterką śmiało mogą sięgnąć po tę serię. Osoby lubujące się w wampirzej tematyce z pewnością będą komiksem zadowolone. Jest szybka, wartka akcja oraz cała masa krwi i pięknych kobiet.



Ocena: 5+/10

Vampirella vol. 1
Wyd. Dynamite
Liczba stron: 48
Język: angielski

15 komentarzy:

  1. VAMPIRELLA :D hmmm jeszcze o niej nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest dobra pora na zapoznanie się :>

      Usuń
  2. Piękne kobiety i wampiry? To coś dla mnie! :D
    Z chęcią przejrzałbym ten komiks :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dawno nie było komiksów ;) Vampirella... zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, z komiksów, ta ja chyba pozostanę przy Kajku i Kokoszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne, że jeszcze nikt nie nakręcił filmu :) Zawsze będzie mi się to kojarzyło z grą BloodRayne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, coś w tym jest :>

      Usuń
    2. Jest teraz boom na przenoszenie komiksów na wielki ekran, więc mogliby i o tym pomyśleć. Oby tylko to nie był film z serii "niskobudżetowych" ^^

      Usuń
  6. ...moja ukochana. Wielbię ją niemal tak, jak Camillę z "Drapieżców".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, choć ja wolałem jej starsze wydania. Tan nowoczesny styl rysunkowy nie za bardzo mi odpowiada ;P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...