czwartek, 3 lipca 2014

Sprawy wagi drobnej i nieco większej

Jestem! Wróciłem! 

   Śniący znowu miał kilkunastodniową przerwę w działalności. Spowodowane to było kilkoma znaczącymi aspektami.
   Po primo, admin musiał, jak to się mówi w dzisiejszych czasach, "ogarnąć jakiegoś dżoba". Robota się znalazła (za kilka dni zaczynam), więc pewno posty będą dodawane skromniej niż miało to miejsce w pierwszych miesiącach działalności, ale na pewno bardziej regularnie niż ostatnio. Secundo - miałem (właściwie to nadal mam) drobny domowy remont, więc pracy jest co niemiara. To znaczenie utrudniło mi blogową działalność.
   Wkrótce powinien pojawić się na blogu nowy materiał. Będzie trochę książkowych recenzji (głównie te zapowiadane w ostatnim stosie), trochę muzyki i trochę ciekawostek. Mam również zamiar podgonić trochę z recenzjami komiksów. W lipcu powinna pojawić się druga część felietonu "Into the Unknown", a także dokończenie zestawienia największych bibliotek na świecie. Pojawią się, jak już wcześniej zapowiadałem, recenzje gier. Planszówki będą trzy, do tego co najmniej jedna karcianka. Gry na PC/konsole też będą. Po dłuższych wahaniach stwierdziłem, że "co mi tam" i właśnie "gry z prądem" bądź co bądź znajdą swe miejsce na Śniącym. Postaram się jednak utrzymać jakiś poziom i nie napieprzać recenzjami byle chłamliwych tytulików. 

   Kończąc, mam nadzieję, że przynajmniej u Was wszystko dobrze i macie więcej czasu na blogowanie niż ja. A tak poza tym, to każdemu życzę udanego lata/wakacji/urlopu - dużo słońca, dużo książek i dużo uśmiechu na opalonych twarzach ;)

P.S. Zdjęcie poniżej prezentuje grę, której recenzja za jakieś dwa tygodnie ukaże się na blogu. Dla niewtajemniczonych - Twilight Struggle to od kilku lat niekwestionowany lider rankingów gier strategicznych. 

Brat taki dobry
Wow!
Prezent urodzinowy taki pierwszorzędny
Wow!

25 komentarzy:

  1. To pozazdrościć takiego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Zimna Wojna wciąż czeka, aż znajdzie się ktoś, kto nie będzie się bał jej rozmiaru, niestety. Tym bardziej czekam na tekst ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tekst tak jak wspominałem, pojawi się pewno dopiero za jakieś dwa tygodnie.
      Szkoda, że nie masz z kim pograć w ZW, choć tu muszę przyznać, że dla kompletnego laika ta gra wydawać by się mogła potwornie trudna ;) Chyba więc stąd ten brak współtowarzyszy do gry.

      Usuń
  3. U mnie blogowanie lipcowe będzie podobnie wyglądać - mało postów, jeszcze mniej czasu na wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, każdy musi zmierzyć się ze zmorami życia codziennego ;P

      Usuń
  4. Powodzenia w pracy i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że będziesz miał pracę, gratuluję:) też szukałam niedawno więc wiem ocb:) a u mnie z opalania nici - zimno i codziennie leje:( pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, lato jest długie więc zdążysz się opalić ;)

      Usuń
  6. Ja też mam mało czasu na wszystko. Trzeba sobie jakoś radzić. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pracy! Ten ostatni miesiąc (miesiące) chyba wielu blogerom nie przyjały pod kątem czytelniczym. Mi też. Nadrobimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myslałam, że "zasnąłeś" na dobre. Niestety, każdego dopada proza życia, dlatego ja cieszę się, że mnie jeszcze nie znalazła ;)
    Wracaj szybko, bo pusto bez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Postaram się wrzucać coś regularnie, żeby Ci smutno nie było :>

      Usuń
  9. Po pierwsze to gratuluję Ci znalezienia pracy - super! - bardzo się cieszę. :)
    Co do remontów - znam ten ból i współczuję, życzę dużo siły i wytrwałości.
    Dla mnie ten miesiąc też będzie pracowity, ale mam nadzieję, że pod koniec będę zadowolona z osiągnięć. :3 Tego samego, życzę również Tobie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    Ps. Czekam cierpliwie na wiadomość z Wydawnictwa. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję znalezienia pracy :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! ;) Mam nadzieję, że będziesz zadowolony ze swojej pracy, powodzenia!
    Przy okazji pragnę poinformować, że nominowałam Cię do świetnej inicjatywy blogerów LBA. Jeśli znajdziesz czas i będziesz miał ochotę odpowiedzieć na mój zestaw pytań, będzie mi niezmiernie miło. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A zabawie wezmę udział z miłą chęcią ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...