sobota, 27 września 2014

Zdradzę Ci tajemnicę....

   OK. Z tą tajemnicą to trochę przesada, fakt. Niemniej jednak ujawnię trochę informacji...na swój temat.

   Z racji tego, że w ostatnim tygodniu żadnej recenzji nie było (praca, praca, praca), najbliższa ukaże się dopiero za kilka dni a obiecywany na jutro felieton stoi pod znakiem zapytania, postanowiłem, iż zaproszę Was do kolejnej małej zabawy.

   Tym razem tarczą wystawioną na ostrzał będę ja sam (hehehe).

 O co chodzi? Chodzi o zadawanie pytań oczywiście! Ostatnimi czasy blogerzy książkowi coraz więcej piszą o sobie samych, toteż i ja postanowiłem dać się porwać temu nurtowi i uraczyć Was drobnymi informacjami z życia admina Śniącego

   Tak więc prosta sprawa - czekam przez 24 godziny na Wasze różnorakie pytania, które możecie mi zadawać poprzez komentarze pod tym postem. Następnie zbiorę wszystko w całość i napiszę stosownego posta z odpowiedziami. Czekam oczywiście na pytania nie tylko ze świata literatury. Czarny humor również jest wskazany (przecież sztywniakiem nie jestem) ;)

7 komentarzy:

  1. 1) Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    2) Co najbardziej lubisz jeść i czy umiesz/lubisz gotować?
    3) Czy masz panią swojego serca heheh a co :D
    4) Jaką jesteś osobą? Co lubisz w ludziach, a czego nie?
    5) Czytasz kilka książek na raz, a może tylko jedną?
    I zdjęcie poproszę najlepiej to resztę sama sobie dopowiem ;p
    Pozdro!!! :)))) Będzie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie interesuje, z jakim autorem/autorką chętnie wybrałbyś się na kawę by pogadać o książkach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniący znów się obnaża? :) do odważnych świat należy...
    1. Co Cię rozczula?
    2. Literacko: wolisz fruwające flaki czy duchy?
    3. Gdybyś musiał narysować autoportret, to jakich użyłbyś kolorów?
    4. Czego nigdy nie przeczytasz, nawet jak ktoś ważny ładnie Cię poprosi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci już zadawałam pytania ;) Ale dorzucę jeszcze teraz 7 nowych :)
    1. Podaj swoje zalety i wady ;)
    2. Co lubisz najbardziej robić w wolnej chwili ( poza czytaniem ;)) ?
    3. Jaki jest Twój ulubiony film, gatunek filmowy i serial?
    4. Wyobraź sobie, że wehikuł czasu jednak istnieje i masz możliwość cofnąć się do roku i miejsc, które możesz samodzielnie wybrać; ale z zastrzeżeniem, że tylko na miesiąc. Czy skorzystałbyś z tej propozycji? Jeśli tak, to gdzie byś się wybrał? I co byś tam robił?
    5. Lubisz podróżować? Jeśli tak, to gdzie chciałbyś się teraz wybrać? Opisz swoją wycieczkę marzeń ( załóżmy, że pieniądze w tym przypadku nie grają roli).
    6. Masz w domu jakieś zwierzątko?
    7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Jak fajnie :)
    Był kiedyś taki serial "Siedem życzeń", no a ja mam dla Ciebie "Siedem pytań" ;) Podobno 7 to szczęśliwa cyfra, i takie tam... ;) Okej. Let's start!
    1. Opisz siebie w trzech słowach.
    2. Co Cię rozśmiesza?
    3. Jaki jest Twój największy sukces?
    4. Rzuciłeś kiedyś jakąś książką o ścianę?
    5. Najdziwniejsza rzecz, która Ci się przydarzyła.
    6. Jutro wyłączają internet na zawsze. Co robisz?
    7. Koc czy poduszka? (ha! podchwytliwe ;p)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jest prędkość lotu jaskółki bez obciążenia? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piosenka bądź inny dziwny zbiór dźwięków masz ustawiony jako dzwonek w telefonie?
    O co byś poprosił złotą rybkę, gdybyś ją spotkał, a ona akurat miałaby dobry humor?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...