poniedziałek, 6 października 2014

Mistrz wrócił do Bostonu

Boston czekał na ten moment 165 lat. Mistrz w końcu powrócił. 

Piątego października 2014 roku miało miejsce wydarzenie, na które czekali wszyscy mieszkańcy Bostonu.
O godzinie 14 lokalnego czasu nastąpiło odsłonięcie pomnika upamiętniającego najznamienitszego pisarza w historii miasta - Edgara Allana Poe. Naturalnej wielkości monument wykonany z brązu został ustawiony na trasie, którą Poe najprawdopodobniej pokonywał za każdym razem, gdy zmierzał od dworca kolejowego w kierunku swojego domu. 
Pomnik prezentuje się naprawdę fantastycznie. Zarówno twórczyni koncepcji jego wyglądu, jak również wykonawcy, odwalili kawał dobrej roboty.



Oficjalne zaproszenie na imprezę


Poniżej zdjęcia z momentu odsłonięcia pomnika


 

 





















A tak prezentuje się sam pomnik. Rewelacja!


 

11 komentarzy:

  1. Pasowałby mi bardziej w bieli, ale całość, zgadzam się, rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomnik jest świetny. Ja wiem, że moje poczucie humoru może wydać się nie na miejscu, ale tak sobie pomyślałam, że teraz bostońskie gołębie będą mogły robić krukowi na głowę... (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie! Zwyczajne gołębie czują przed krukami respekt :v

      Usuń
    2. A... no jak tak, to spoko :>

      Usuń
  3. Niezły, niezły :) Muszę przyznać...
    To kiedy lecisz do Bostonu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie też...
      To co? Na szybkiego budujemy wehikuł czasu i lecimy do Bostonu? ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...