piątek, 28 listopada 2014

Co Śniący myśli o znajomych blogerach część 2

Nadeszła pora na kolejny odcinek  przemyśleń o moich znajomych blogerach ;)

Niestety z braku czasu udało mi się opisać tylko kilka kolejnych osób (choć chciałem więcej). 
Z resztą państwa spotkam się w trzeciej odsłonie :)

Pierwsza część tutaj

Zapraszam do czytania :)


Beti - wesoła, uśmiechnięta osóbka, bez której blogosfera byłaby miejscem smutnym i nijakim. Kobieta czytająca wszystko - od obyczajówek, poprzez sensację i thriller aż do kryminału. Nawet horror od czasu do czasu wrzuci na bloga, i to nie byle jaki. 
Kupuje książki kilogramami i co chwila targają nią rozterki jak je wszystkie pomieścić w małej kawalerce. 
Lubi spędzać czas nad wodą - w tej kwestii króluje kajakowanie.
Ma skłonności do wrzucania zdjęć książek, które recenzuje, w towarzystwie różnorakich trunków (w tym alkoholi z "czterech świata stron").
Od czasu do czasu chwali się nową kiecką lub butami (te czerwone szpilki były super:>)
Marzy o biblioteczce umieszczonej pod stopniami schodów (której jej życzę z całego serca ;))

Optymista - optymistyczny Radzio. Młodzian w blogosferze. 
Żywy dowód na to, że współcześni nastolatkowie to nie tylko gimbusy "siedzące na fejsie". 
Gość od wszystkiego - żadna książka mu nie straszna.
Książek czyta tyle, że miesięcznie wyrabia normę całej swojej szkoły. 
Fan Mastertona i krwawych horrorów w ogóle. 

Kwiatusia - jedna z pierwszych kumpel Śniącego. 
Do książek podchodzi z prawdziwą pasją.
Lubi obyczajówki i skandynawskie kryminały. Stawia pierwsze, nieśmiałe kroki w horrorze. 
Laureatka jednego z konkursów organizowanych przez Śniącego.
Dziewczyna aktywna sportowo - kręcąc biodrami wygina śmiało ciało  tańcząc zumbę. 
Ma bardzo ładne i rzadko spotykane imię :>

Ami. - jedna z najaktywniejszych komentatorek Śniącego. Jest z nim prawie od początku.
Autorka dwóch świetnych wyzwań. 
Łowczyni sklepowych okazji i przecen wszelakich (tych książkowych).
Fanka Marylin Monroe.
Znana ze swoich "Zachęcajek"
Posiadaczka imienia bardzo bliskiego adminowi :>

Margoo - niezwykle sympatyczna kobieta. Pani nauczycielka-polonistka. 
Możecie śmiało zapytać ją "co tam słychać w siatkarskim świecie" a gotów jest Wam strzelić bardzo dokładny monolog podając informacje jakich nie znajdziecie nawet w necie.
Kocha swojego psa. Męża chyba też :)
Lubi ciężkie brzmienia i tatuaże. Marzy o tym, żeby "wydziarać" sobie ręce.
Ostatnio dopadł ją "blogowy burnout" i przestrzeń w blogosferze wypełniła wredna pustka ;(

Dosiak - Nałogowa czytelniczka i nałogowa graczka. 
Pisze o grach z takim samym zapałem co o książkach - w tym względzie jest fanką przygodówek i survival-horrorów. 
Lubi hejtować tandetne książki. 
Jej ulubioną autorką jest Yrsa (ta od skandynawskich kryminałów; z długim i trudnym nazwiskiem ;d)
Nie czyta książek więcej niż raz - wyjątkiem są Dzieci z Bullerbyn 

Edyta - kobieta czytająca, uwielbiająca Norwegię. 
Admin podziwia jej wiedzę historyczną dotyczącą Skandynawii za każdym razem, gdy wchodzi na "Zapiski".
W kwestii recenzji książek jest jedną z tych blogerek, które uwielbiają rozczłonkowywać powieści na czynniki pierwsze obdarowując odwiedzających bardzo szczegółowymi postami.
Jeżeli myślicie, że takiej Edycie tylko książki w głowie, to się głęboko mylicie. Edyta lubi gotować i piec. Lubi też dzielić się przepisami z blogosferą. 
Oprócz uraczania ludzi postami o książkach i gotowaniu co rusz dodaje posty o kosmetykach i urodzie. 
Każda dziewczyna chcąca mieć zgrabne pośladki powinna przeczytać jej tutorial :>


P.S. Luka, z racji tego, że tak bardzo pragniesz przeczytać o sobie nieco więcej, znajdziesz się w "Myślach" jeszcze raz. W kolejnej odsłonie :>

30 komentarzy:

  1. Patrząc po Twoich "recenzjach innych bloggerów" jak ja to roboczo nazywam, to mamy wielu "wspólnych" znajomych bloggerów, także aż się zastanawiam jak to się stało, że nie trafiłem tu wcześniej. :P I moja przerwa w blogowaniu się nie liczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój drogi "Lśniący" - Ty naprawdę masz dar - jesteś niczym wróżka Kasandra heheh ;) U mnie wszystko się zgadza! Uśmiech jest za darmo w końcu - tylko zmarszczki okropne od tego:) Ami wiem jak się nazywa, ale Kwiatusia? Oto jest pytanie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wiem jak ma na imię Kwiatusia! :) tylko nie wiem czy mogę publicznie zdradzić? :>

      Usuń
    2. Beti - no ja nie wiem jak to się stało, że nie wiesz jak mam na imię. :)
      Wyślę do Ciebie jutro maila :)))
      Pozdrowionka :)

      Usuń
    3. :) No i już wiem, piękne imię! Dzięki za wiadomość;* Powiem Wam wszystkim, że lubię taką blogosferę. Nie chodzi mi broń Boże o to, żebyśmy wszyscy sobie słodzili, bo nie o to chodzi, ale fajnie, że jest choćby namiastka koleżeństwa, miłe słowa i przede wszystkim kultura. Amen :)

      Usuń
    4. Beti jak się dzięki Tobie zrobiło uroczo ;) A Śniący wie o wszystkich zdecydowanie za dużo, nie sądzisz? Jest wielkim obserwatorem, niczym King ;)

      Usuń
    5. Dzięki heheh :) Nasz kolega to niezły obserwator :) Myślisz, że powinnyśmy zacząć się bać ?;o

      Usuń
    6. Boże, ale mi schlebiacie ;D Dzięki!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie - będziesz w kolejnej edycji ;))

      Usuń
    2. Zatem czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  4. krótko, zwięźle i na temat :D wielkie dzięki za pamięć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne ciekawe blogo-osobowości nam tu przedstawiasz :) Fajnie poznać (bo nie wszystkich znam, przyznaję). A kiedy będzie ta mroczna odsłona? :> Nie może być aż tak słodko!

    I zaraz sama bym sobie odpowiedziała na to pytanie, ale... Tego Twojego PS. nikt nie widział, możesz śmiało skasować :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jasne :)
      Dla Ciebie przygotowuję coś specjalnego :>

      Usuń
  6. O mnie wszystko napisane idealnie w punkt. ;))
    Sama bym siebie lepiej nie opisała. ;))
    Dzięki! :)
    Ps. Zgadzam się, że Beti wnosi duuuuuużo uśmiechu i optymizmu do blogosfery :), a Ami. wymyśliła extra wyzwania (biorę udział tylko w jednym (brak czasu na oba :( ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję :) Za wspaniałą znajomość :)

      Usuń
  7. znalazłam się tu dzięki kwiatusi (też wiem, jak ma na imię :) ). Baaardzo Cie zachwala na FB, więc grzech byłoby nie zajrzeć.
    Miłośniczką horrorów co prawda nie jestem, ale podobno u Ciebie zdarzają się thrillery i kryminały, a to już inna bajka :)
    Pozdrawiam :)
    PS Fajnie było poczytać o koleżankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wpadłaś :)) Mam nadzieję, że coś przypadnie Ci do gustu ;))

      Usuń
  8. Świetne :) ciekawa jestem, jak to kwiatusia ma na imię! Ciekawe, jak ja będę postrzegana po latach blogowania, bo póki co, staz mam niedługi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, aż się zarumieniłem :) Fajnie o mnie napisałeś. Aż się sam do siebie uśmiecham. Nie sądziłem, że wiesz o mnie i innych aż tak wiele. Bez Ciebie blogosfera tez byłaby miejscem nijakim :) Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, masz! I ja się znalazłam wśród "zrecenzowanych", jak to ładnie ujął ampH :))) I to w zacnym gronie :))) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję nie tylko za miłe słowa, ale przedw wszystkim za to, że pomimo mojej "blogowe nieobecności" Ty nadal o mnie pamiętasz:)

    Męża kocham "na pewno", a nie "chyba" :) A co do "wydziarania" sobie rąk, to nie ukrywam, że marzę o jednym/dwóch niewielkich tatuażach na przedramieniu (myślę o jakimś napisie), ale o całkowitym "wydziaraniu" rąk nie ma mowy:) Co nie zmienia faktu, że lubię podziwiać je u innych:) Poza tym moja praca nie do końca pozwala mi na takie szaleństwa :)

    Co do mojej nieobecności - niestety, ale do blogowania już nie wrócę. Dlatego tym bardziej dziękuję Ci, że znalazłam się w Twoim poście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże...
      Co ja czytam....
      Choć wiem jak ciężko jest pogodzić pracę, rodzinę z czytelnictwem i blogowaniem. Miałem nadzieję, że jednak już wkrótce reaktywujesz bloga, a tu taka kicha :/ Mam tylko nadzieję, że nie znikniesz całkiem z blogosfery i wciąż będziesz nas odwiedzać :)

      A co do tych wszystkich "info" na Twój temat, to wiesz, że to z lekkim przymrożeniem oka było ;)

      Usuń
  12. Oj, teraz dopiero zauważyłam, że trafiłam na Twoją listę :D bardzo mi miło, bo wszystko trafnie wyłapałeś :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...