piątek, 14 listopada 2014

Małe pytanko do stałych bywalców

Śniący już od prawie dziesięciu miesięcy obdarowuje Was recenzjami, ciekawostkami i felietonami przepełnionymi inteligencją (:v), czarnym humorem i sarkazmem.

Moje artykuły są przez Was licznie komentowane, sprawiają, że na Waszych słodkich mordkach pojawia się uśmiech (:D), a czasami stanowią również sporą inspirację.

Ale...

Śniący to nie tylko "ja". To stała grupa odbiorców, blogerów, którzy odnaleźli na niniejszym blogu tę zagubioną cząstkę swojej osobowości (:>).

Wasze przyjacielskie grono jest coraz bardziej liczne i wiem, że część z Was znalazła dzięki Śniącemu inne wartościowe blogi, które lubi odwiedzać (czy to przez komentarze, czy to przez zakładkę "Zaprzyjaźnione blogi"). 

No i tutaj rodzi się pytanie - jakie blogi, których wcześniej nie znałaś/znałeś, poznałaś/poznałeś dzięki Śniącemu

Jestem bardzo ciekawy Waszych odpowiedzi na to drobne pytanie, a także Waszych opinii o tychże blogach ;))

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytanie... Właściwie to ten blog poznałam dzięki innemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, to dzięki komu mnie poznałaś? Przyznasz się? ^^

      Usuń
    2. Jeśli moja pamięć mnie nie myli, to przez Kamil Czyta Książki, ale okoliczności nie pamiętam :)

      Usuń
    3. Superowo! A okoliczności się nie liczą - ważne, że tu jesteś ^^

      Usuń
  3. Bardzo fajny post. Piękny, rzeczowy blog.
    Jestem blogerem modowym, ale na moim blogu pojawił się post o książce.
    Szczególnie zależy mi na komentarzu kogoś takiego jak ty - z doświadczeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, myślałam i chyba tylko jeden blog przychodzi mi do głowy - Lustro Rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z góry przepraszam za prywatę, ale na moim blogu właśnie opublikowałam filmik, nad którym pracowałam ponad miesiąc i realizacja którego zajęła mi ogromnie dużo czasu, dlatego będę bardzo wdzięczna jeżeli zajrzysz, a być może jeżeli oczywiście Ci się spodoba, to szepniesz o nim słówko znajomym . Jeszcze raz przepraszam :)
    Pozdrawiam,
    Esa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zadałeś trudne pytanie... Nie pamiętam już, jakie blogi poznałam dzięki Twojemu, ale jak pamiętasz, towarzyszę Ci w twojej drodze od początku i kibicuję. Strasznie mi smutno, gdy Śniący zasypia na dłużej...
    Jeśli miałabym wskazać inne Twoje zasługi, to byłoby ich dużo, ale o tym innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Śniący tak mają, że czasem muszą pospać dłużej :)

      Usuń
    2. Tak, dokładnie Alicya ;)) Zwłaszcza w pracy :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...