środa, 17 grudnia 2014

50 000 wędrowców!


Dziś nastąpiła bardzo ważna i miła zarazem chwila na Śniącym.
Udało mi się "złapać" magiczną liczbę odwiedzających, która z samego rana wyniosła 50 000 wyświetleń!
Jest mi niezmiernie miło z tego powodu tym bardziej, że już w lutym blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny a liczba odwiedzających i komentujących rośnie z każdym dniem.


Na koniec mała informacja odnośnie ostatniej ankiety, w której mogliście wyrazić swój głos na temat dalszej ścieżki rozwoju bloga. Opierając się na Waszych opiniach postanowiłem, iż oprócz recenzji drugą najważniejszą formą artykułów na blogu będą felietony, które, jak do tej pory, są najczęściej wyświetlaną i komentowaną treścią na tej stronie. Równocześnie za niedługo zniknie z bloga (na stałe!) dział Muzyka. 


Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję za każdą chwilę spędzoną na moim blogu!

37 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że tyle osób Cię odwiedza. :D
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja jeszcze do takiej liczby nie doszłam, ale powolutku osiągnę ten cel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym tworzeniu :)

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    Z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje! Teraz czekamy na 100 000 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! :)

    PS. Fakt, że zniknie dział Muzyki, wcale mi się nie podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. O, o! Drugi głos! (może nas posłucha?)

      Usuń
    2. No znika no. Niestety jestem zmuszony zlikwidować ten dział z dwóch powodów - naprawdę nie mam czasu zajmować się muzyką na Śniącym i publikacją postów z nią związanych (choć takich mogłoby być jeszcze ze dwie setki), albowiem (i tu drugi powód) dział muzyka jest totalnie "nieopłacalny". Mało kto się nim interesuje. Liczbę odwiedzin w ciągu tygodnia można na palcach jednej ręki policzyć. No ale przecież ktoś mógłby powiedzieć, że mi na oglądalności nie zależy. I to jest prawda. Nawet mógłbym ciągnąć ten dział tylko po to, aby wykazać się swoją elokwencją w tym zakresie, ale tutaj pojawia się oczywiście problem związany z czasem (konkretniej rzecz biorąc z jego brakiem).

      Usuń
  7. Ciekawy blog, to i dużo odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, miałem nadzieję, że ktoś tak powie :D

      Usuń
  8. Gratuluję :) Co prawda sama zaglądam do Ciebie od niedawna, ale jednak bardzo polubiłam Twój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Jest mi niezwykle miło z tego powodu ;]

      Usuń
  9. Gratulacje - taki wynik tylko motywuje do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz statystyki migiem wzrosną, to tak jak z wiekiem, od 30-tki to już z górki...;)
    A poważnie, cieszę się że wracasz do żywych i znów Cię sporo na blogach. Felietony - uwielbiam.
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozostaje pogratulować i życzyć jeszcze większych sukcesów! W końcu po to się pisze - aby ktoś czytał. :) Zupełnie jak z książkami...

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, Panie Śniący, a to gratka ;) Oby Ci stuknęło dwa razy tyle, i jeszcze więcej! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! :D Kolejnych pięćdziesięciu tysięcy wyświetleń i niesłabnącego zapału do pracy!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie Tsukuru ^^
      Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...