niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie stycznia 2015

Żródło
   Pierwszy miesiąc nowego roku minął bardzo szybko, wręcz błyskawicznie. Jednak pod względem czytelniczym styczeń był naprawdę udany i w końcu niejako powróciłem do dawnego tempa czytania. Spośród dwunastu przeczytanych przeze mnie w ciągu ostatnich trzydziestu dni książek znalazłem czas na zrecenzowanie tylko ośmiu, toteż pozostałe pozycje doczekają się swoich recenzji najprawdopodobniej w pierwszym tygodniu lutego.  




Wśród zrecenzowanych książek znalazły się:

Bram Stoker - Gość Draculi
Garth Nix - Lirael
Dylan Thomas - Szkoła czarownic
Stefan Darda - Czarny Wygon: Bisy
Stephen King - Przebudzenie
China Mieville - Toromorze
Jakub Ćwiek - Chłopcy

   Oprócz tego na blogu pojawił się pierwszy odcinek nowego felietonu Wędrowcy w krainach wiecznego piękna oraz pierwszy w tym roku stos. Najbardziej jednak zadowolony jestem z dwóch zasadniczych inicjatyw - po primo - powołaniu do życia recenzenckiego cyklu Literatura dla Ambitnych oraz stworzenia trzech wyzwań dla blogerów (ich podsumowania znajdziecie tutaj, tutaj oraz tutaj). 

   Co do lutego, to będzie to miesiąc intensywnej pracy nad blogiem. Z pewnością pojawią się nowe teksty w ramach wspomnianych wyżej wyzwań, zrecenzuję przynajmniej kilka pozycji podchodzących pod dział ambitnej literatury a także popracuję nad nowymi felietonami, aby w końcu rozkręcić na dobre ten dział. 
   No i najważniejsza sprawa. Już za niedługo pierwsze urodziny bloga. Będzie masa statystyk i podziękowań :)

Do zobaczenia!

39 komentarzy:

  1. Za Dardą i Kingiem nie przepadam :) ale patrząc obiektywnie, niezłe lekturki czytałeś. Czekam z niecierpliwością na felietony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Felietony, mam nadzieję, pojawią się szybko ;]

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa felietonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :) Czytelniczego lutego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne statystyki w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. Chyba w życiu nie udało mi się tylu przeczytać w ciągu miesiąca :P Jak Ty to robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłem sposób na "podkręcanie" swojej wydajności - ograniczyłem odświeżanie facebooka. :P

      Usuń
    2. Facebook mógłby dla mnie nie istnieć, więc nie w tym jest problem. Ale dzięki za próbę :D

      Usuń
    3. Dominika - a dodaj do tego całego czytania jeszcze pracę, domowe obowiązki, siłownię i inne tego typu pierdoły :> Choć faktem jest, że ostatnio po prostu mniej sypiam :P
      A co do Facebooka to mam podobnie :)

      Usuń
    4. Ooo, chcesz mnie już zupełnie zdołować :P

      Usuń
  6. Lubię statystyki, mogę Ci powyliczać kwartyle, odchylenia standardowe średniej i mediany jak chcesz. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dzięki :P Tego akurat mi nie potrzeba :)
      Sam miałem statystykę jeszcze na studiach i nigdy jej nie polubiłem :)

      Usuń
  7. 12 książek? Gratulacje! :)
    I tak intensywnie pracujesz nad swoim blogiem, za co ja Cię podziwiam :P Ja ciągle znajduję co innego do roboty i, w rezultacie, publikuje tylko recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Co do Ciebie, to grunt, że publikujesz i nie znikasz na dłużej, a to jest przecież najważniejsze :)

      Usuń
  8. Uwielbiam podsumowania i plany na przyszłość ;) I uwielbiam to miejsce, dlatego cieszy mnie fakt, że będziesz się rozkręcał. Ale w moim wyzwaniu dałeś nie powiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wiem :v Luty będzie lepszy! Obiecuję!

      Usuń
    2. Trzymam Cię za słowo ;)
      PS. Napisałeś świetny komentarz pod postem Beti (o książce Ketchuma), nie patrzyłam na to w ten sposób. Czasem mnie mocno zaskakujesz ;)

      Usuń
  9. Wow :) Świetny styczeń, u mnie było kiepsko. Będę śledzić dalsze posty związane z malarstwem :) i oczywiście czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu ale sporo sie dzialo w styczniu a tak amrudziles :D podoba mi sie "odmozdzanie na zawolanie" sama mam an polce kilka odmozdzaczy wedlug mojego pojecia odmozdzania xd jejciu ale pokrecone zdanie ^_^ powodzenia w lutym!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, stycznie zleciał błyskawicznie, a luty pewnie przeleci jeszcze szybciej :) Czekam szczególnie na notki z cyklu Literatura dla ambitnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero pierwsze?! Jak to możliwe? Aż musiałam zweryfikować, i zaiste, prawda to, jesteś tu od roku, ale taki intensywny był ten rok, że wydaje się, jakby dużo dłużej... Przy okazji uświadomiłam sobie, że w moim historycznym pierwszym komentarzu u Ciebie (czyżby to był pierwszy komentarz w ogóle?!) polecałam Ci „Kacicę”. Przypominam, że to świetna książka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano pierwsze ;] A Twój komentarz rzeczywiście był pierwszy, historyczny :> Do dziś jestem Ci za niego ogromnie wdzięczny :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę Ci czasu jaki masz na czytanie. Dwanaście książek to bardzo dużo czasu :) Chciałabym znów go tyle mieć :) Gratuluję i życzę udanego czytelniczo lutego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasu znalazłem aż tyle pierwszy raz od naprawdę bardzo dawna. Mam nadzieję, że w lutym będzie podobnie, czego i Tobie życzę :)

      Usuń
  14. Cieszę się, że miałeś taki świetny styczeń :)) Luty zapowiada się równie interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że u Ciebie też ;)

      Usuń
  15. Gratuluję 12 książek stycznia :) to baardzo udany wynik. I oczywiście z niecierpliwością czekam na dalsze odcinki zarówno "Wędrowców w krainach wiecznego piękna" jak i "Literatury dla Ambitnych".
    Chociaż jeszcze bardziej oczekuję na Twoje felietony :)
    Miłego czytania i pisania zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę przeczytać książki Dardy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wspaniałych wyników :))
    U mnie w styczniu słabiutko - przeczytanych tylko pięć książek (ale to i tak lepsze niż nic :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 5? To bardzo dobry wynik :) Ale mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...