czwartek, 5 lutego 2015

Stos nr 9 (2015)


Witajcie!

Zaledwie wczoraj chwaliłem się nowym stosem książek, a już dziś robię to po raz kolejny. Spowodowane jest to najnowszą promocja w Biedronce, w której znowu można zakupić niezłe buki za dychę bez grosza. Ja z marketu wyszedłem taszcząc:



1. Upadłe Anioły Mastertona
2. Czasami warto umrzeć Childe'a
3. Tożsamość Bourne'a Ludluma
4. Domofon Miłoszewskiego (o którym możecie przeczytać u Beatki)

Do tego zakupiłem (oczywiście już nie w Biedrze) kolejną część dwutygodnika z książkami Verne'a. Tym razem były to Dzieci Kapitana Granta część druga oraz 20 000 mil podmorskiej żeglugi (pierwszy tom).

Lećcie więc do Biedry bo może i Wy znajdziecie coś dla siebie (promocja trwa od dnia dzisiejszego; oprócz wyżej wymienionych znajdziecie jeszcze min. książki N. Sparksa). 

28 komentarzy:

  1. O! Po Miłoszewskiego też bym poleciały do Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiedziałem, że ktoś poleci do Biedry właśnie ze względu na niego ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że kieszonki, ale przynajmniej zaspokoję potrzebę kolekcjonowania ;)

      Usuń
  3. Miłoszewskiego własnie przyniosłam do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście też się zachwycam Miłoszewskim :) Polecam zacząć czytanie tego stosu od niego :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  5. Masterton w Biedronce? Boże, a ja nic nie wiedziałem! Muszę jak najszybciej to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędź szybko, bo nie wiadomo jak długo tam będzie :)

      Usuń
  6. Och, dziękuję za podlinkowanie;) Niezłe książki ostatnio w tej Biedronce...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A do Biedry tak daleko... ;(
    zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dochodzę do tego samego wniosku :)
      Jednak niedługo przede mną Bridget Jones po szwedzku... ;P jestem ciekawa jak to będzie czytać prawdziwą książkę w języku, gdzie 'hej hej' to przywitanie :)

      Usuń
  8. Ja teraz zainwestowałam w trylogię o Szackim. Pakietu prawie nigdzie nie mogłam dostać, Empik anulował mi zamówienie... Po Paszporcie, ekranizacji i Bestsellerach Empiku zrobił się szał na Miłoszewskiego. Też w sumie temu uległam, a co.
    Wciągającej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz jak zrobić mi smaka. :3 Zaraz skończę obiad i lecę do Stonki. :3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdziesz z niej z niezłymi kąskami ;)

      Usuń
  10. Tylko nie promocje ;) Odkąd skurczyło mi się miejsce w domu (i fundusze) nie patrzę nawet na półkę z książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj :( Miejsce w domu? Fundusze? Czy ja o czymś nie wiem?

      Usuń
  11. Jak ktoś mi wspomina o promocjach w Biedronce, to wpadam w szał :D kiedyś: zakupowy, a dziś w zwykły, szalony szał, bo odmówiłam sobie zakupowania nowych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że wszyscy wyposażają się teraz w Miłoszewskiego, co mnie zresztą nie dziwi:) U mnie też "Domofon" czeka na półce. Ostatnio jestem na fali Mastertona, czekam więc na opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masterton zawsze dobry! Choć czasy, w których pochłaniałem jego książki jedna za drugą już minęły ;)

      Usuń
  13. Domofon ♥ od kiedy przeczytałam boję się piwnic w blokach... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...