niedziela, 1 lutego 2015

Styczniowe podsumowanie wyzwania - Groza z zamierzchłych czasów

   Pierwsza odsłona mojego autorskiego wyzwania skupiającego się na popularyzacji klasycznego horroru wypadła całkiem nieźle i w styczniu nasze literackie gusta raczyliśmy kilkoma dobrymi pozycjami. Beatka przygotowała dla nas recenzje Wija Gogola oraz Wery de L'Isle Adama. Dominika zaprezentowała nam totalną klasykę w postaci Draculi Stokera a ja dołożyłem do tego antologię Gość Draculi. Jednakże pierwszą odsłonę "wygrała" Luka, która przygotowała dla nas trzy odcinki swojego nowego cyklu Przestrzenie grozy, w których zawarła twórczość Lovecrafta, Grabińskiego oraz Jamesa.

Nic tylko czytać i czekać na więcej! :)

Luka
Przestrzenie grozy - I, II, III

Beatka

Dominika

Dominik


5 komentarzy:

  1. Jak świetnie, że zaliczyłeś teksty z Przestrzeni grozy do wyzwania! :) Bo już się martwiłam, że nic nie dodam do styczniowej odsłony "Grozy z zamierzchłych czasów"... Dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni mógłbym ich nie zaliczyć - Przestrzenie grozy są zbyt dobre :D

      Usuń
  2. A mi jednak głupio, że czytam tylko opowiadania...jak się odkopię z tego stosu lektur, który zgromadziłam, może znajdę czas i na powieść;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co się nie przejmuj - najważniejsze, że bierzesz udział i dodajesz świetne teksty. To się liczy ;]

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa!;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...