niedziela, 1 lutego 2015

Styczniowe podsumowanie wyzwania - Odmóżdżanie na zawołanie

   Krótko i zwięźle - styczeń, premierowy miesiąc wyzwania, zakończył się niesamowitym wynikiem....dwóch przeczytanych książek :) 
    Jak wiadomo horrory klasy B w czytaniu do najłatwiejszych nie należą, toteż dużej liczby recenzji się nie spodziewałem. Sam, przysłowiowo rzecz ujmując, dałem ciała i nie przeczytałem ani jednego niszowego horroru. Tym bardziej winszuję Isil i Luce za to, że zdołały wykrzesać z siebie wystarczająco dużo siły, aby uraczyć nas recenzjami takowych. 
Zapraszam więc gorąco na Turn the page... oraz Przestrzenie tekstu 


Isil

Luka





4 komentarze:

  1. A myślałam, że to będzie najtrudniejsze i najbardziej wymagające wyzwanie :) Choć jest. W lutym chyba nawet wyjdzie mi trochę lepiej (no, przynajmniej Hobgoblin 2 czeka na doczytanie)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że mi też pójdzie nieco lepiej :P

      Usuń
  2. Czekamy na Twoje recenzje;) masz już na oku jakąś perełkę klasy B?;) heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu mam co najmniej kilkanaście takich ;]

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...